Gearbest – ez megéri? Az ön véleménye

frissítés 20.09.2021 – a gearbest áruház 14 napja nem működik

Gearbest egy online kereskedési platform, amely lehetővé teszi, hogy vásároljon ügyletekből.

Weboldal Gearbest

Értékesített szolgáltatások elsődlegesen különböző típusú elektronikus termékekkel, de a ruházat, a játékok és otthoni és kerti kiegészítők is megtalálható a honlapon. A platform is ismert az összes beszerzett árut és szolgáltatást világszerte szállítja.

Click to rate this post!
[Total: 9 Average: 2.4]

Gearbest - vélemények:

  1. Mi az Ön véleménye az üzlet? Csinál ez valóban kiderül, olcsóbb, mint a helyi üzletek hasonló cikkek beszerzése? Kíváncsi vagyok, mert volt egy pár ember ajánlom ezen az oldalon nekem, de még mindig nem vagyok biztos benne. Adhat valaki, aki már vásárolt-a ezen a honlapon egy kicsit a felülvizsgálat? Ez olyan jó?

  2. Véleményem szerint, a telek jó, mert ez biztosítja a szabad hajózás. Nem rendelkezünk külföldi árak aggódni, mert az árak minden bizonnyal alacsonyabbak, mint az én-m helyi bolt, bár vannak kivételek, amelyek rendes körülmények között tárolják a promóciók. Azt hiszem, az egyetlen hátránya, hogy ezen a weboldalon, hogy meg kell várni hosszú ideig a szállítás. Meg kell értenie, hogy az egy nemzetközi szállítás, így lesz, hogy legyen türelmes. Ha kell valami gyors majd talán közelebbről a haza, de ha nem siet, akkor megy előre. Azt javaslom a honlapon.

  3. Birtokol akárki vásárolt, ezen az oldalon? Az árak megfelelőek? Ez az ingyenes szállítás az igazi, vagy csak egy ravasz húzás? Tud valaki, aki tud valamit ez a válasz?

  4. Vettem valamit ezen a honlapon, és a szállítás ingyenes volt, amint kijelentette, de meg kell mondanom, hogy volt egy rossz tapasztalat. Megvettem a telefont egy hónappal ezelőtt, és nem kaptam a telefont, vagy bármilyen információt a szállítás. Megértem, hogy kell küldeni egy másik országból, de azt írta, hogy ez egy sokkal gyorsabb, így mi van azzal, hogy szállítható?

  5. Nyugodt szálláshelyén. A szállítás maximum 25 munkanappal kerülhet. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez vonatkozik munkanapon, így a szállítási ténylegesen figyelembe több mint egy hónap.

  6. Mi a helyzet a beszerzési eljárás? Szüksége, hogy hozzanak létre egy fiókot, vagy mi?

  7. Azt hiszem, a legtöbb online áruházak, mint regisztrálnia kell.

  8. Mi az árakról? Fizet vár ilyen sokáig? Szeretnék venni egy tabletta számítógép, és Gearbest azt állítja, hogy eladják egy körülbelül 900 zł. A szokásos legolcsóbb nekem van alapít-ban az én-m helyi bolt ára 1200 zł, így kíváncsi vagyok, mit tegyek. Biztos vagy benne, hogy a felszerelés valami jó? Mi van, ha elromlik? Vissza lehet ilyen a vásárlás? Mi a helyzet a panaszok? Nem tudom, ha a 300 zł különbség megéri a fáradságot. Mi van, ha a cikket szállítják sérült? Ez akarat talán fog egy ideig vissza a terméket, és megkapom a pénzt vissza. Valaki volt a helyzet, ahol kaptak egy sérült cikket vásárolt ezen a weboldalon?

  9. Ebben a helyzetben voltam, és a folyamat volt, csak egy kicsit nehezebb, mint ha visszatért a cikk a boltba, a sarok körül tőlem. Az én tapasztalatom a honlapok beszerzési garancia ugyanaz, és mennyi időt vett nekem, kap egy cserecikket volt, mivel ez volna számomra, hogy kap helyettesíteni az én-m helyi bolt cikk. Csak meg kellett várni két hetet. De ez az Ön választása, nekem a 300 zł egy nagy különbség, de akkor lehet hogy alamizsna, így akár Önnek.

  10. Vannak, minden kupon, ezen a weboldalon? Tudod, hogy van ez. Mindig keresek valamit, egy kicsit olcsóbb. Csinál akárki tud valamit erről? ?

  11. Van nem egy kérdés a vámok megfizetése? Én egyszer vettem egy hülye táska, Kínában, és volt, megállt, vám. Szerencsére nem kellett fizetni minden extra, de gondolom, hogy ez az üzlet egy kicsit veszteséges. mit gondolsz? Csinál valaki tudja, mi a helyzet?

  12. Hol lehet olvasni többet a vélemények és vélemények az emberek, akik használják ezt a weboldalt? Van egy fórum valahol, hogy említi a témát tovább?

  13. Látom, hogy eladni termékek a Xiaomi. Tudom, hogy a piacon ők nem annyira népszerű, de úgy látszik nagyon jók.

  14. Uraim? ? Ez a honlap csak a srácoknak van? Is szeretné tudni, mennyi ideig tart, az elemek valóban adják? Tud akárki adjon tanácsot a kéthetes naptár?

  15. Én miniatűr 3D nyomtatót szeretnék vásárolni (a lányom is fáradt, én néztem ezt az elemet az interneten) láttam néhány, a Gearbest, néhány igazán érdekes áron. A kérdés az, vajon érdemes megvenni a honlapról? Tud valaki tanácsot adni nekem erről? Kérdezem, mert én vagyok teljesen zöld ebben a témában. Tud valaki segíteni?

  16. Mit gondolsz arról, hogy egy laptopot itt váráolj? Ez biztos? Az árak érdekesek, de én egy kicsit félek importálásáról a drága elemeknek, Isten tudja, honan jönnek

  17. Én is rendeltem tölűk, a pénzt elöre kellett útalni! Vártam rá 1 hónapot mirre megjött az árú! Sajnos híányzik több termék bellőle Szóval nem minfent kaptam meg amit már kífízettem! Mí a teendő ílyenkor?

  18. 3 hete várom azt amit 5 munka napra igértek. SOHA TÖBBET.

  19. Basszus, Eu. raktárba kértem.
    Fél Európát ( Berlin, Lipcse, Pozsony, Bp.) megjárta, mégis a 99,9$- os + Dhl díj, akciós cuccra több mint 14 000-ft.- ot kellett ráfizetni. A vége 42 000 lett + 3 hét várakozás. Itthon 47 000 azonnal, gsranciával, stb.

  20. Tapasztalataim:
    Jelenleg három rendelésem van folyamatban. (Ma 2019. január 4. van.) Az első egy telefon, amit 2018. november 11-én vásároltam, EU Priority Line szállítással, biztosítással. December 3-án Feucht-ban elakadt, magyarországra nem érkezett meg.
    A második egy 2018. november 23-ai rendelés, egy kameráról van szó, szintén EPL, szintén biztosítással. Cirka egy hónappal később, 2018. december 27-én váltott át végre „paid”-ről „shipped”-re, vagyis egy hónap csúszással indították el egyáltalán. Remélem ez túléli a feucht-i elosztót, illetve a DHL Deutche Post szállítási „bermuda háromszöget”.
    A harmadik egy apróság, egy memóriakártya, szintén 2018. november 23-ai rendelés. Az utolsó info az, hogy november 27-én kiszállították.
    Az össz rendelsi érték kb. 500 USD. Szóval így vásároljatok a Gearbesten. Vagy ha nekem nem hiszel, úgy gondolod, peches szériában vagyok, menj fel a magyar prohardver, vagy a logout Gearbest fórumára. Közel 30.000 hozzászólás, elég rákeresni „Feucht”-ra vagy elolvasni néhány oldalt, és szembesülhetsz azzal, mi is az a Gearbest.
    Még annyi: Aliexpressen közel száz rendelésem volt, egyszer jött hibás termék, 5 nap múlva számlán volt a pénz. Ezekkel lassan egy hónapja – a „becsült szállítási idő” után, illetve 10 nappal a feuchti eltünés óta – küzdök telefon ügyben, érdemi előrelépés nincs.
    Ja, és a csúcs: a Terms and Conditions”-ban elolvashatjátok, hogy a Gearbest semilyen felelősséget nem vállal a szállításért, az a vevő felelőssége. Ilyen a világon nincs, Kína WTO tag, 1914. óta UPU (posta világszövetség) tag. Ezért működik úgy a világon az összes postaszolgáltatás, hogy mindaddig az eladóé a termék, amíg át nem veszed, ezalól kivétel a Gearbest, mert rá még a székhelye szerinti anyaország – Kína – által aláírt nemzetközi megállapodások sem érvényesek. Szerinted hogyan állnak hozzá egy reklamációhoz, ha a törvényekkel, szabályozással ennyre nem foglalkoznak?

  21. Én 4 db terméket vásároltam. 3 db 1000 Ft értékhatár alatti apróságot, ami Kínából, innen-onnan érkezett. Ezek a szokásos 25-35 munkanapos szállítási időn belül megjöttek. A 4. terméket vásároltam meg időben legkorábban 2018/11/24.-én, ez egy kb. 14000 ft értékű fejlámpa volt. November 27.-én került postázásra, 28.-án másnap érkezett Feucht-ba. Azóta eltelt kb. 50 nap, és semmi változás. Postaköltséggel vásároltam, 3-5 napos vállalt szállítási határidővel. A supporttal tudok levelezni, 50 %-os visszatérítést ígért, mivel a csomag nem volt biztosítva. Szerintem egészen egyszerűen ellopták. 6-7 éve vásárolok az ebayről, a több száz tranzakcióból talán 2-3 alkalommal tűnt el csomagom, amit vagy cseretermékkel, vagy visszafizetéssel orvosoltak. Ha visszakapom az elveszett fejlámpa árának 50%-át, akkor kb 6-7000 bukóval szállok ki a dologból, de egyet eldöntöttem. Soha többet gearbest. :-/

  22. Nekem sincs jó véleményem a Gearbest-ről (a Bangggod még ettől is rosszabb).
    Szállítási késedelem esetén a support folyamatosan hazudozik, a tényleges okot soha nem írják meg.
    Telefont vettem EU priority Line szállítással, 2 hétig nem volt nyomkövetési információ, majd egyszercsak megjelent hogy a DHL szállítja és végül a posta hozta ki.

    Sajnos most újabb problémám van.
    Spanyol raktából vásároltam 67eFt körüli összegért. A GLS szállítaná és kb 4 nap alatt ide is érne.
    A probléma hogy adtak egy követési számot ami érvénytelen, és a szállítást be sem regisztrálták a GLS-nél.
    Biztos hogy el sem küldték, de a support hazudozik hogy a GLS-nél kell keresni a csomagot.

  23. 3hónapja várok egy olyan eszközre amit még fel sem adtak, folyamatosan akciózzák és a válasz mindig ugyanaz:
    Átmeneti készlethiány, 7-15nap és beérkezik és küldjük, vagy válassz mást helyette…

  24. 2019 június 10 én vásároltam egy elektromos kerékpárt. Most teljesitménycsökkenlst tapasztalok, valószínű a motor miatt. Egy éves garancia van rá. Most 2020 jan 16. van. Nem tudom mit tegyek. Üdv

  25. Vicc az oldal. bármilyen kiszállítási módot választasz ugyan azt a csiga lassú leszarom hozzáállást tapasztalhatod.még szerencse hogy az előre kifizetett csomagot kézbesítik és ebben nem vernek át. Ha ticketet írsz és panaszkodsz hogy nem érkezett meg időben a csomagod egy sablon szöveggel lerázzák az embert,hogy nyugodjon meg a szolgáltatás igyekszik mindenkinek a kedvében járni,és meg fog érkezni majd a csomagod egyszer csak addig meg várj tovább türelmesen. Ebből le lehet szűrni a tanulságot,csak akkor rendelj tőlük ha felkészültél arra hogy nem erősségük a gyors szállítási mód

  26. Gearbest-ről rendeltem egy adag karácsonyi kütyüt november elején. Két hét után írtam nekik, hogy mikor postázzák, válasz: hiány van, nem tudják postázni csak várhatóan december végén.töröltettem a rendelést, és teljes pénzvisszafizetést kértem.November 27. óta várom, hogy visszautalják a pénzem, több tucat emailt váltottam velük, és a hivatalos emailező rendszerükön keresztül is folyamatosan reklamálok nekik. Mindig azt írják, várjak még egy kicsit.
    A másik rendelésem egy telefon volt, szintén nov. elején. Black friday-ára lehetett, mert nagyon jó vételnek tűnt. Folyamatosan kérdeztem őket, mikor adják fel. Arra hivatkoztak, hogy nincs raktárkészleten, nem is lesz karácsonyig. Én vártam, mondván, ha nem karácsonyra jön meg, túléljük (habár ajándéknak szántam). Január eleje óta is folyamatosan hitegetnek, miközben folyamatosan árulják, hol leárazva, hol teljes áron. Hiába reklamálok mindenféle felületen, próbálnak lebeszélni róla – miközben azt mondják, lesz – vagy hogy mondjam le a rendelést, majd visszafizetik a pénzt. Persze nem hiszem, hogy visszafizetnék, hiszen várok egy másik törölt rendelés visszafizetésére is.

  27. Októberben rendeltem tőlük, azóta sem aptam meg. Több hibajegyet is nyitnom kellett, mert volt, hogy azzal zárták le (kérdezésem nélkül), hogy ők továbbították a rendelésem az egyik szállítójuknak. Mivel hónapnyi levelezés után olyan hibajegyet nyitottam, amiben visszafizetést kértem, kaptam egy automata, gearbest-ről véleményt kérő levelet. Persze lepontoztam, meg le is írtam a problémám, azóta elvileg (lassan két hónapja) egy élő személlyel „társaloghatok”. Most már itt is várok egy hetet, majd rákérdezek, hogy van.e fejlemény. A legutolsó válasz szerint nem kapnak választ a külső partnerüktől. NE VÁSÁROLJ NÁLUK! Mert ha eltűnik a rendelésed, esélyed sincs bármit is tenni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük