Banggood – egy kínai, óriási bevásárló portál. Vajon megéri vásárolni ott? Váráslói vélemények

Banggood egy cég, amely az online vásárlás területén működik. A bolt rendgeteg terméket kínál mint a televíziók, rádiók és elektromos háztartási ruhák és még cipőket is.

Weboldal Banggood

A társaság 2004-ben alakult. Először a társaság mint számítógépes szoftver és a fejlesztő volt elfogadva, kutatási összpontosító és értékesítő az elektronikus eszközök és berendezéseknél. Ezután a vállalat bővítette tevékenységét, és átalakult egy általános online áruházzá.

A cég központja Guangzhouban található, ahol több mint 1000 embert (menedzsereket és hivatalnokokat irodában) alkalmaznak . A társaság négy ága, Hong Kong, Shenzhen, Hangzhou és Yiwuban található.

Banggood.com már több mint 70 ezer különböző termék formája, amelyeket  kategóriákba sorolnak, mint például az Apple tartozékok, mobiltelefonok, elektronika, játékok, lámpák, ruha, szépség, ékszerek, órák, számítógépek, és így tovább.

A vállalat folyamatos kiterjeszti a kínálatát, hogy elérhesse lehető legtöbb független ügyfelet. Annak biztosítása érdekében, hogy a potenciális vásárlókal  folytatott kommunikáció jobb legyen, a vállalat beruházásokat eszközöl, a fejlesztés, a profilok, a szociális hálózatépítő oldalakon.

Például megtalálható a cég, a YouTube-on, ahol a legérdekesebb kínálatát mutatják be, https://www.youtube.com/user/BanggoodTV.

A cég megtalálható a Facebookon is https://www.Facebook.com/banggood

A vállalkozásnak elérhető a Twitteren és az Instagrammon is.

Click to rate this post!
[Total: 30 Average: 2.9]

Banggood - vélemények:

  1. Vett már valaki valamit?

    1. igen !!!!
      és eddig minden rendben volt

      1. Üdv az lenne a kérdésem hogy ha rendelek valamit erről a külföldi oldalról magyarorszába akkor biztos meg kapom a rendelést?

    2. Két hete vásároltam telefont és még nem érkezett meg.

      1. Én augusztus 30-án vásároltam telefont és a mai napig 2021.11.08. nem érkezett meg.

    3. Én most először akartam venni egy digitális tolómérőt, PayPal -al, a fizetendő összeg 3713 Ft volt. Hiába fogadtam el és fizettem, még a bankom is küldött sms-t, de valójában nem lett leemelve az összeg. Ezt később tudtam meg a banki ügyintézőtől, aki azt mondta, hogy a Banggood egy problémás cég.
      Ezért újra próbáltam fizetni, mivel függőbe volt téve a termék. ezt használva. Ekkor 3719 Ft-ot kellett volna fizetni, ezt is elfogadtam. Jobban megnézve a PayPal értesítését, figyelmeztettek, hogy csak az általam jóváhagyott összeget fogják leemelni a számlámról, de valójában a kereskedő cég kb. 1800 Ft -al többet szeretne kapni szállítás, adó, stb. címen. ezért meghiusult a vásárlás.

    4. Sajnos ige, de a Banggoodtól többet nem vásárolok. Miért? pl: az áru feltűnően ágyon fóliázott dobozban érkezett, kívül semmilyen sérülés nem volt látható. De a fólia egy totálisan összetőrt sérült árut és annak dobozát tartalmazta! ipari hulladék árut, az előre fizetett 52 ezer forintért. Reklamáció után kegyesen felajánlottak 2500 Ft visszatérítést és 100 pontot. Totál hülyének nézik az embert. A pénzt kb 3 hónapos folyamatos reklamáció után felemelték 12.000 Ft-ra.

    5. 2- vásároltam egy rollert ofród típust, hibásan érkezett, vezérlés használhatatlan volt! (Tehát ügy csomagolták, hogy már az eleve gyári hibás volt. Kértem csere alkatrészt, ( videó küldés a hibajelenségről meg mindenféle bizonyíték amit kértek) sok őszinte elnézést küldtek 11 hónap alatt azonkívül semmit! Jelenleg az ügyfélszolgálat az e-mailre sem válaszol. Garancia nincs semmire a Banggoodnál!

  2. Vettem egy telefont, és vártnál egy kicsit hosszabb volt mire megérkezett (több mint egy hónap).

  3. Tud akárki mondani bármit a fizetésel kapcoslatban? Mert úgy láttam az árakat dollárban adják meg.

    1. Bármilyen pénznemre átállíthatod magadnak.
      Mindig PayPal -al fizetek.
      70-80 vásárláson vagyok túl és minden megérkezett.
      Ha kérdésed van keress meg.
      ts.clans.hu:10454

      1. Szia !
        Olvastam egy olyant hogy ha rendelsz le tudod tölteni a számlát , hol lehet tudtok segiteni ?

      2. hello menyi idö mire megjön ?

        1. hát attol függ, ilyen 1-2 hét között mozog.

      3. Szia
        Mennyi idő volt a szállítás?

        1. Szia !Én 6 hete várom a csomagot és semmi .

      4. Én forrasztót akarok venni de nem tudom megrendeljem e mert tartok tőle hogy nem küldik.

  4. Ha van hitelkártyája, akkor nem kell aggódni, mert a bank alakítja az árfolyamot. Ha azonban gyakran a vásárlás külföldön, azt hiszem, hogy az egy jó ötlet, hogy egy külföldi pénznem számlát nyisson – lehet, hogy olcsóbban jön ki. Minden attól függ, hogy az árfolyamot a bank használja, és e díjak továbbá a külföldi átutalásnál alakulnak.

  5. Hát igen, de ez meg szép, mert eltekintve attól a ténytől, hogy akkor fizet, a dollár, a számológép használata, és tudni fogja, hogy mennyi mindent költségek.

  6. Ez igaz, hogy ha azt szeretné, hogy a panasz, annyit kell tennie, hogy gyorsan? Talán három napban? -A ‘ nem igazán vásár-ha ez igaz…

  7. Olvastam valahol, hogy ha panaszt később nyujtod be, ők is figyelmen kívül hagyják. Ez rossz lenne, mert nem mindig van időm, hogy azonnal ellenőrizzem, mit kaptam. És mi van, ha valaki akkor kap a csomagot, ha épp nyaral? Rövid ezaz idő – ez badarság…

  8. Mennyi ideig kell várni a kiszállításra?

  9. Ez változik. Amikor én megrendeltem, néhány dolgot, kaptam a csomagot egy héten belül, de a leghosszabb ideig másfél hónapot vártam, úgy, hogy van egy nagy különbség. Ami érdekes … nem tudom, hogy van ez de átalában a termékek 2-3 héten belül megérkezik, de amikor a nagyobb dolgokat rendelünk, várni kell körülbelül egy hónapot. De mindenképp megéri.

  10. A szállítás ingyenes, az összes terméknél?

  11. Nos van, hogy ellenőrizik őket. Nincs „szabad hajózás” értesít, ha a a termék késik. Néha a szállítás is drágább, mint az egész, vásárlás, így jobban kellene ellenőrizni.

  12. Mi a helyzet a megtakarító kuponokkal?

  13. Mi a helyzet a pénz megtakarító kuponokkal, mert ahogy én tudom, létezik egy ilyen lehetőség az üzletben?

  14. Kuponok, használhatóak, csak a leárazott termékekkel, amelyeket elég nehéz megtalálni. Hol kapod meg a kódokat? A hírlevélből. Gyakran küldenek promóciós e-mailekben a kódokat, pl. 10 % kedvezmény. De hogy őszinte legyek, ez néha jobb várni a boltban kedvezményekre a kódok helyett. De ez rajtad múlik.

  15. Néhány napja vásároltam tőlük GPS Dual Lens Camerát de sajnos egy-két funkciója nem működik. Mivel mindenféle lehetőséget kimerítettem már a működésével kapcsolatosan így tudatosúlnom kellett azzal, hogy rossz terméket küldtek. Valószínű nem szándékosan de selejt az már tény. Az email-ban levő kapcsolattartás alatt jeleztem a problémám de egyáltalán nem reagálnak rá. Vissza is küldeném a kamerát de fogalmam nincs miképp. Ezek után úgy döntöttem, hogy többé nem vásárolok tőlük, még ha így olcsóbban is jutok hozzá mint bármelyik hazai webáruháztól aki ugyan ezt a terméket árulja majdnem dupla áron.

    1. Egyetértek, SOHA TÖBBÉ. A legundorítóbb áruház amivel találkoztam.

      1. Egyetértek. Egy 100 Eurós teljesen használhatatlan készüléket küldtek. Majd javasolták, hogy küldjem vissza Kínába. Vicc! Én sem vásárlok soha többé náluk.

      2. Fasszopó gecik! (már elnézést) évek óta vásárolok tőlük, eddig minden rendben volt, eddig.
        legutóbb projektort vettem (Wanbo T2R MAX), 1/2 év után tönkrement, 1 év a garancia.
        1 hónap baszakodás után annyi történt, hogy küldjem vissza és a vételi ár felét vissza utalják. ok, gondoltam az is jobb mint a semmi… (videóval, képekkel, anyám izéjével is igazoltam hogy nem jó, többször bizonygatnom kellett, mert nem akarták a kis kínai fejükkel megérteni)
        azt hogy hová, (visszaküldési címük nincs az oldalukon), milyen papírral igazoljam a visszaküldést stb., semmilyen válaszra nem méltatnak!
        A chat is egy rakás kaki!
        Soha többet nem veszek kínából semmit!

  16. Nos üdv mindenkinek én már évek óta vásárolok mindenféle termékeket és mindrn rendben van a szállítás rendben,van hogy 2-3 hét de mindíg megérkezik csomagolás rendben semi extra de megfelelő rengeteg kuppont lehet felhasználni van pénzes van kedvezményes én mindíg kártyával fizetek . A kapcsolat tartás annak aki nem tud angolul annak nehézkes de általában 24 órán belül válaszolnak .én eddigi vásarlásokkal rengeteg pént spóroltam söt rengeteg ismerősömnek rendelek mert nakam mindíg van kedvezményem törzsvásárlóvagyok . Ha általam regisztrálnak és rendelsz rengeteg kedvezmény kapnak söt én már kuponokat is tudok ajándékozni hogy minnél olcsobb legyen a termék ára [email protected] ha kérdésetek lenne

  17. Csak óvatosan a rendelésekkel!
    Probléma esetén nincs ticket rendszerük! Csak levelezni lehet velük és mindig úgy válaszolnak, hogy nincs benne az előzmény.
    Nagyon nem ajánlom hogy itt vásárolj!!!
    Aliexpress, eBay olcsóbb és normális support van. (A Gearbest dettó, reménytelen náluk bármit érdemben elintézni, behazudnak egy sablon szöveget.)

    10 héttel ezelőtt rendeltem egy TV Boxot EU szállítással.
    Rögtön beállították hogy szállitás indítva DHL Belgiumból. (kisőbb kiderült hogy kamú volt, el sem küldték)
    Sokáik nem frissült a tracking infó, és többször írtam nekik mi van vele.
    A support folyamatosan sablon válaszokat küldött, csak várjak, várjak.
    Másfél hónap után jött egy levél hogy vámolási gondjuk van várjak még 10 napot.
    Letelt a 10 nap és ismét semmi. Újabb levelek után nagy nehezen hajlandóak voltak újraküldeni.
    Most ott tartok hogy kaptam egy újabb tracking számot, ami természetesen ismét nem frissül.
    Lassan 3 hónap eltelt és csomag sehol. 100 dollár, és még a biztosítást is kifizettem nekik.
    Már csak a csodában reménykedek hátha egyszer megérkezik.
    Olcsóbb kütyüket is rendeltem tőlük, azok 3-4 hét alatt ide értek.
    Elvileg akcióban leárazva voltak, de utána megtaláltam ugyanazok akció nélkül olcsóbban eBay vagy Aliexpress oldalon.
    A kuponok általában használhatatlanok, ha egy általán megtalálod mire érvényes. Tiszta káosz az egész.

    1. Többször vásároltam bangoodon mindig időbe megérkezett.Most 2021.okt.05 rendeltem terméket ami minden szempontból megfelelt a 15-25 munkanap szállításnak kiszállítás becs.idő:2021.nov.07. ez késéssel is belefér a karácsonyba, ugyan is 9 éves gyerek ajándéka lett volna. eltelt a becs.határidő és chat be írtam 2x utolsó válasz várjak 2021.12.15 ig. oké vártam. utána írtam megint 2x mindig azt írták 24-48ó, közbe megváltozott a becs. száll.idő:2022.jan.12 re. mikor ezt megláttam ismét írtam erre azt a választ kaptam hogy 15-25 munkanap a kiszállítási idő, és mondom hol nem járt le ez? erre a válasz az új rendelésem 2021.12.18. de ki a f..om rendelte újra. elküldtem őket a p….ba erre jött nekem a tisztességes üzlet dumával, meg nem tolerálják a trágár szavakat. mikor írtam neki hogy azt toleráljátok hogy ígérgettek de sehol semmi , ráadásul karácsonyi ajándék lett VOLNA HA IDE ÉR. és most ott vagyok hogy ez jöjjön meg valamikor és tőbbet az életbe nem rendelek semmit tőlük.

  18. Többször vásároltam már a Banggood-tól. Eddig minden rendben volt! Legutóbb egy műszert rendeltem, mi nem működött megfelelően. Írtam reklamációs emailt, korrektül, gyorsan válaszoltak. Igaz, hitelesen igazolni kell a probléma tényét, ami szerintem érthető is, ( csomag-kód, képek, videó ). Elnézést kértek, s küldenek egy másik, de vélhetően jól működő u.o. terméket. ( 4-5 email váltás ). Most itt tartok, várom a terméket!

  19. Június eleje óta egy nagyobb értékű (300 dollár) termék szállítása első alkalommal 26 napot állt egy sikertelen vámkezelés során, majd sok reklamáció után (állítólag Csehországból, ahol a vámolás eredmény nélkül elhúzódott) sok több sorstársaméval együtt továbbításra kerül Longdon UK tranziba, ahol újabb két hete áll, nem mozdul. Elvileg az EU priority line szállítással 7-15 munkanapos határidőt adott meg a webáruház. Ez már több mint kétszer eltelt, már a 40. napnál tartunk.
    A szupport érdemben nem tesz semmit. Van csomagbiztosításom, 60 nap után fizetni fognak, de ez nem vigasztal! A termékre lenne szükségem.
    Korábban kisebb értékű cikkek maximum 3-4 hét alatt megérkeztek. Tavaly ősszel ugyanilyen szállítási móddal egy telefon 17 nap alatt.
    Mit lehet tenni?

  20. Vettem 3 darab OBD-t ami bluetoothos kellene legyen, de a blutooth egyikben sem működik. Írtam nekik de nem válaszolnak.

  21. Hááát nekem meg 56 napja elküldték de én is csak bocs, sorry stb ket kapok emailben és live chaten.
    Sajnos semmi kézzelfogható, érték 200USD.
    A royalshipments-nél van egy lány akivel legóngyelül teljesen jól elvagyunk, de állitólag ő sem tud tenni semmit.
    Én is 2001 óta ebayezek, ali és minden egyéb más.
    De ez a BGood nagyon gyatra egy társaság. A rendszerük nem jó, de főleg sumákolnak és ez a baj. Átirják a shippinget másfél hónappal későbbre, igy nem tudsz a PayPalnál reklamálni, mert még nem telt le az átirt !!! száll határidő.
    Na és ez a sumák.

  22. Üdv Nem tudom Hogy egyeseknek Miért nehézkes a Rendelés Teljesen átlátható. Azt hogy várni kell A megrendelt termékre Bazz Fizess Többet a szállításért nyomkövetéssel a sima szállítást kérsz ne csodálkozz hogy egy hónap alatt ér ide én megvagyok velük elégedve aki nem az rendeljen máshonnét mindig csap Pay pal vásárlás soha nem bankin átutalás felesleges lekövethetetlen Pay Pal meg pofon egyszerű és nyomon követhető aki meg nem ért ezekhez bízza másra a rendeléseket .
    Nekem is volt hogy Nem működött valami termék de 2 hét alatt kicserélték aki nem tud várni azt tudom sajnálni .
    én meg vagyok elégedve velük.

  23. Sziasztok. Két hete rendeltem kuponnal telefont….most először… , semmiféle visszaigazolást nem kaptam a rendelésről emailben. Ez másnál is igy van?

  24. Hello, én időben megkaptam a telót amit rendeltem, csak nem működött..
    2 hónap huzavona után vissszaküldtem 15.000.- ért – nem vették át.
    Levelezés.
    Kínai posta visszaküldte, 3 hónap… megérkezett telefon nélkül a doboz. Levelezés.
    Most ott tartunk, hogy a fele árat + a postai költséget térítik ha vásárolok vmit)))
    Közben kisebb részletekben kínai címekről kb 10 rugót lehúztak a számlámról…
    Amúgy nagyon udvariasan sajnálják a helyzetet.

  25. Kell vámot,áfát fizetní??
    Köszönőm a választ

  26. Túlszervezett a megrendelés és nagyon el lehet tévedni még jó angol tudás mellett is. Az eddigi válaszok is ezért vegyesek. Figyelem, 2021 januárjától újabb szigorítások lépnek életbe, ezt még a cég nem vette figyelembe. Az olcsó sokszor drágább! Mindenki a saját felelősségére vásároljon és ne lepődjön meg, ha nem azt kapja, amit vár.
    Érdemesebb német, osztrák vagy magyar webáruházakat megkeresni.

  27. 2021. április 16.-án rendeletem meg BMAX MaxPad I10 típusú táblagépet, és akkor 38 862 Ft-ot kellett fizetnem akciós áron. Ezen a napon a várható szállítást április 30.-át jelölték meg. Azóta ez a határidő minden nap elteltével 1 nappal meghosszabbodik. Ha így folytatják, akkor Karácsonyra sem fogom megkapni a rendelésemet. Szerintem ez a szállítás katasztrofális, mert ennél még az Aliexpress is gyorsabban szállít, pedig ez a cég sem a szállítás gyorsaságáról vált híressé. Ma már ugyanezt a típusú gépet már 48 000 Ft magasságában árulják, és attól tartok, hogy majd ezeket a rendeléseket fogják előtérbe helyezni, az enyém majd a Karácsony lesz. Jelenleg azt a lehetőséget keresem, hogy hol lehet hasonló áron beszerezni ezt, vagy hasonló táblagépet, hogy a befizetett pénzemet visszakérve majd onnan rendeljem meg. Volt már két rendelésem feléjük, de egyiket sem szállították határidőn belül. Én azért nem dicsérném agyon ezt a társulatot.

  28. Tudja vki, h a magyarországi szállítást ( kisebb tárgyak esetében) ki végzi?

  29. Nem szabvány a töltő,amit a fűrészhez kaptam. Nem találom a segítséget?

  30. Vettem egy akkus kézi fűrészt semmire se jó,hová lehet visszaküldeni, többet semmit se veszek tőlük

    1. Milyen telefonszàmon lehet őket elérni?Termékprobléma miatt .

  31. Eddig egy 9Ah 18V Li akkut (Makíta sarokköszörűhöz) A pack belsejében 10 db 1.4 Ah-as 18650 cella. Hogy lesz ebből 9Ah?
    Továbbá egy Li akkupackok készítésére szolgáló ponthegesztőt vâsâroltam .Az egyik 1hónap alatt tönkrement, a másik egyáltalán nem mukodott.Soha többet banggood!

    1. Egyetértek, SOHA TÖBBÉ. A legundorítóbb áruház amivel találkoztam.

  32. VIGYÁZZ Banggood!!!!
    Akinek jó tapasztalatai vannak annak szerencséje volt. Én még ilyen szemét kicsinyes áruházzal nem találkoztam. Rendeltem tőlük egy robot prszívót 5cm magasat helyette küldtek 7 cm magasat, ami nem fér be a bútoraim alá. Jeleztem nekik a problémát, hosszú levelezés után mindig más kifogást találtak ki.A payPalon keresztül újra és újra jeleztem a gondomat, azonban a PayPal is csak az időt húzta nem segítettek. Pedig ennél egyértelműbb problémát nem tudok elképzelni.A vége az lett, hogy elutasították a kérelmemet. Aki jót akar magának Ne vásároljon a BANGGOOD-tól. ÉN SOHA TÖBBÉ NEM VÁSÁROLOK tőlük. Valamint a PAYPALLAL sem fizetek.

  33. VIGYÁZZ Banggood!!!!
    Akinek jó tapasztalatai vannak annak szerencséje volt. Én még ilyen szemét kicsinyes áruházzal nem találkoztam. Rendeltem tőlük egy robot prszívót 5cm magasat helyette küldtek 7 cm magasat, ami nem fér be a bútoraim alá. Jeleztem nekik a problémát, hosszú levelezés után mindig más kifogást találtak ki.A payPalon keresztül újra és újra jeleztem a gondomat, azonban a PayPal is csak az időt húzta nem segítettek. Pedig ennél egyértelműbb problémát nem tudok elképzelni.A vége az lett, hogy elutasították a kérelmemet. Aki jót akar magának Ne vásároljon a BANGGOOD-tól. ÉN SOHA TÖBBÉ NEM VÁSÁROLOK tőlük. Valamint a PAYPALLAL sem fizetek.

  34. Teljesen mást kaptam mint rendeltem talán játéknak megfelel,de Én már nem játszom!

  35. Vásároltam egy elektromos kerékpárt /Model 20LVXD30 PX-5/
    Sajnos a leirás szerinti adatokat /35Kmh sebesség,kb 80 km megtétele egy töltéssel vegyes használat esetén/ mesze nem tejesíti.
    Sajnos úgy néz ki nem tudom érvényesíteni a garanciát.
    Már látom nem szabad bízni a leírt adatokban.

    I bought an electric bike / Model 20LVXD30 PX-5 /
    Unfortunately, the data according to the description / speed of 35Kmh, about 80 km in the case of mixed use with a charge / is not complete.
    Unfortunately it looks like I can’t enforce the warranty.
    I can already see not relying on the data described.

  36. Véleményt írtam 3 termékről amit vásároltam, nem voltam megelégedve a minőséggel, a véleményem és az osztályzatom eltűnt, mert nem adtam 5 csillagot és nem is engedi a rendszer, hogy újra megírjam. Hmmm.

    Másik: Két terméket rendelte egyszerre ugyanarra az évek óta használt címre, az egyik megjött, a másikra azt írták, hogy nem jó a cím, ezért visszaszállították. A pénzt nem utalták vissza, levelezünk már egy ideje, ígérik, hogy utalnak 2 nap alatt, de ennek már 4 hete. Sajnálom, voltak jobb tapasztalataim velük.

  37. Vásároltam egy Blitzhome CMM5 kávéfőzőt karácsonyra a nejemnek.Bár ne tettem volna.4 hónap használat után a darálója tönkrement.Felajánlottak 6900 Forint kártérítést,a gépet 110000Ft -ért vettem.Megy az üzengetés alkatrész nincs.Kezd elegem lenni.

  38. Mindig nagyon korrekten jött az áru de most az utolsó nem nagy tétel de nem érkezett meg.. Hiába próbálom felvenni a kapcsolatot, nem sikerül…

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük