Aliexpress – vélemények és panaszok. Megéri használni 2024-ban?

Az aliexpress (aliexpress.com) egy híres kínai online kereskedelmi oldal, melyet 2010-ben alapítottak, és a kínai termékek egyből a vásárlókhoz való eljutását szorgalmazza.

Mi az az Aliexpress?

A portál az Alibaba szövetséghez tartozik, melyet 1999-ben alapítottak, és olyan oldalakat is irányít, mint a kínai Yahoo. Az Aliexpress elérhető a bejelentkezett felhasználóknak (a weboldalon ltrehozott fiókkal – az instrukcióknak megfelelően) világszerte, akár mobiltelefonos applikáció formájában is.

Az Aliexpress széles választékot biztosít minden kategóriában, legyen az ruházat, elektronika, lakberendezés, élelmiszer vagy kozmetikum. A termékeket gyakran a gyártók árulják, így olcsóbb áron juthatnak hozzá.

Hogyan kezdjen vásárolni az Aliexpress-en?

Jelenleg a weboldal nem csak angolul érhető el, így az egyre növekvő nem angol anyanyelvű populációnak könnyebb dolga lesz. Az új felhasználóknak egy kis bevezetőt készítettünk, ami bemutatja a regisztráció és a vásárlás menetét.

Vásárlás előtt regisztrálni kell, hogy be tudjon jelentkezni és hozzáférjen a termékekhez. Ennek érdekében kattintson a „Sign in/Join” – „Join Free” gombokra a jobb felső sarokban.

screen1

Majd kattintson a „Join” gombra megint, hogy regisztráljon. Használhat már meglévő Facebook fiókot vagy e-mail címet is – ha e-mail címmel regisztrál, akkor a rendszer elkéri a teljes nevét, e-mail címét és a jelszavát, amit az új fiókjához kíván hozzárendelni.

screen2

A regisztrációs folyamat a lehető legegyszerűbb, még egy kezdő is meg tudja csinálni. A formula kitöltése után automatikusan bejelentkezik a rendszer, és már kezdődhet is a vásárlás.

screen3

A termékre való keresés intuitív, lehet a termék nevére is rákeresni, vagy kategóriákat böngészni. A portál videóval is szolgál, ami segít a termékek megtalálásában a weboldalon. A felvétel a hivatalos Aliexpress YouTube csatornán érhető el:
AliExpress –
Hogyan találjuk meg a termékeket az Aliexpressen

Vásárlási folyamat – lépésről lépésre

A weboldal felkeresése, és az előbb létrehozott fiókba való belépés után a felhasználó kezdheti a termékek keresését a kereső panelen, vagy a főoldal bal oldalán található kategóriák listájából. Ha minden kategóriát át akar böngészni a felhasználó, akkor a „See all” gombra kell kattintania.

screen4

Egy bizonyos termék megtalálása után kattintson rá a nevére, hogy lássa az oldalát, a részleteket, és további képeket.

screen6

A termék oldalán olyan információk érhetők el, mint például a megrendelők száma, hányan adták a kívánságlistájukhoz, és az eladó minősítése. A csillagok mennyisége azt jelenti, hogy a korábbi vásárlók mennyire voltak elégedettek. A vásárlónak ajánlott a leírás alapos átolvasása, és a korábbi vásárlók véleményének (,,feedback”) megtekintése. Ez a jó vásárlás alapja.

Ha a vásárló kész a vásárlásra, akkor a „Buy now” gombra kell kattintani, ami a szállítási formulához irányítja őket. A cím megadása után kiválaszthatjuk a fizetési módot, ami függ a vásárló tartózkodási helyétől is (további információ később a szövegben). A fizetés teljesítése, és a jóváhagyás után már csak a csomagra kell várni. További segítséget nyújt az alábbi videó:
Hogyan vásároljunk az Aliexpressen

Fizetés az Aliexpressen

screen9

Az alábbi felület pár fizetési módszert kínál fel, és a vásárló a lakhelyétől függően választhat közülük. A lakhelytől függetlenül lehetőség van gyors, online fizetési módra is, ahol nem számít a vásárló és az eladó közötti valuta különbség, így nem kell külföldi számlával rendelkezni. Van lehetőség bank és hitelkártyával való fizetésre is. A fizetés során a bank automatikusan átkonvertálja dollárba (csak ez a valuta használatos az Aliexpressen) a fizetendő összeget, így egyszerűbb lesz a folyamat. A vásárlónak ajánlott érdeklődni a bankjuknál a díjszabásról, mert előfordulhat, hogy további díjakat számolnak fel.

Tranzakció biztonság az Aliexpressen

Attól függetlenül, hogy egyre elterjedtebbé válik az online vásárlás, néhányan még mindig aggódnak a biztonság miatt, főleg ha idegen oldalakról van szó. Ezért az Aliexpressnek saját védelmi rendszere van (több információt ITT találhatnak).

Kommunikáció az eladóval

A termék oldalán mindig található információ az eladóról, a vásárlók véleményéről és a kommentjeikről. A jó visszajelzésekből látszik ha egy eladó őszinte, és megbízható. Ha a vásárlónak további kérdései merülnek fel kattintson a „Contact now” gombra, és üzenjen az eladónak.

screen8

Várakozás a szállításra

A kiszállítási idő minden terméknél adott. Ezt a gyártó határozza meg, aki garantálja, hogy a termék abban az időben meg fog érkezni. A szállítási idő más az USA-ban, Oroszországban és az Európai országokban. Statisztikai alapon 1-6 hetet kell várni, de minden a vásárló tartózkodási országán múlik.

A csomag követése

Az eladó köteles követési számot („tracking number”) biztosítani a termék mellé, így a vásárló tudja figyelni merre jár a csomag.

Visszafizetés és panasztétel az Aliexpressen

Az Aliexpress igyekszik a lehető legjobb szolgáltatást nyújtani a vásárlók számára, és saját biztonsági rendszerrel rendelkezik. Az eladónak adott időn belül el kell juttatnia a terméket a vásárlóhoz, ez az ún. „protection period” ami átlagosan 60 napig tart. Hét nappal a határidő előtt a vásárló megvitathatja az eladóval a dolgokat. Ha az eladó garantálja, hogy elküldte a csomagot, az időtartam meghosszabbítható (max. 120 napig).

Fontos tudni, hogy az eladó csak akkor kapja meg a fizetséget, ha a vásárló visszaigazolta hogy a csomag megérkezett, és megfelelt a leírásnak (vagy ha letelt az idő, és a vásárló nem írt panaszt). Ha a csomag nem érkezett meg, vagy nem felel meg a leírásoknak, akkor a vásárló „vitát” kezdeményezhet az eladóval, és kérheti a részleges, vagy teljes visszafizetést.

Ha a vita konkrét, bizonyított (pl. fényképpel) tényeken alapul, a pénz pár napon belül vissza kell hogy kerüljön a vásárlóhoz. Ha a termék nem egyezik a leírással, és az eladó visszaküldte a pénzt, akkor sem szükséges visszaküldeni a hibás terméket.

Kell vámot fizetni a termékekért?

Ha saját használatra, alacsony értékben vásárol, akkor nincs szükség vám térítésére. A törvény szerint 150 Eurós érték alat nem kell vámot fizetni. Viszont nagyobb értéknél, illetve mennyiségnél számítani kell a vám fizetésére. A vásárló jóváhagyja a csomag értékét, és továbbküldi a fizetést a vámhivatalnak. Ezután a csomaggal együtt a vásárló információt fog kapni a vám mértékéről.

Összesítve – Az Aliexpress előnyei és hátrányai

Előnyök

  • lehetőség a termékek olcsó vásárlására, közvetlenül a gyártótól
  • jó vásárlói védelmi rendszer
  • egyenes fizetési rendszer
  • rengeteg promóciós kupon, alacsonyabb árakért vagy ingyen szállításért

Hátrányok:

  • hosszú várakozás
  • esély a rossz minőségű termékekre, vagy csalókra
  • hibás termékek vásárlásának esélye
  • gyenge felhasználói támogatás a kínaitól, angoltól és az orosztól eltérő nyelveken
Click to rate this post!
[Total: 24 Average: 3.6]

Aliexpress - vélemények:

  1. Nem szeretek várni a rendeléseimre, de az árak olyan jók, hogy ha nem sürgős a dolog, akkor mindenképp megéri várni. El sem tudom képzelni a világot netes vásárlás nélkül többé.

    1. Vásároltam egy autos fejegységet 10 hónapja nem müködik a garanciába még benne van mivel szinte azonnal rossz lett.Azt irja hogy a gyár már nem gyártja.Nem tud mit csinálni.

  2. Hello! Van egy kérdésem… Nem igazán értem, mert ez az első vásárlásom – Rendeltem valamit 5 napja, és látom, hogy a rendeléseknél ott van valami a fizetés feldolgozásáról (miközben sikeresen végbement az online tranzakció) és mégis van valami 5 nap és pár óra múlva. Mi az? Nem fogadták el a fizetésemet? Köszönöm a segítséget.

    1. Nem is fogják! Én is rendeltem banki utalás után vissza írták,hogy még kapták. 2023.02 .10.én szállítás 60 nap .Ma pedig 2023.07.10. se pénz se csomag. Hurrá aliesszpesz

  3. Szia, ne aggódj, minden rendben ☺ Ez csak az az idő, ameddig az eladónak fel kell adnia a csomagot és elküldenie a követési számot. ☺

  4. Hello, új vagyok, szóval légyszi segítsetek – 48 napot ír a rendelésem mellet – ez azt jelenti, hogy csak akkor jön meg a csomag? Mi ez???

  5. Ez az eladó védelmi ideje – ezalatt a csomag meg kell érkezzen hozzád (és vissza kell jelölnöd a weboldalon).

  6. Oh, én hülye, véletlen visszavontam a rendelést ☹ Most mi lesz? ☹(( Persze a pénzt már elküldtem…

  7. Vissza fogják adni a pénzt. Ha meg akarod venni, rendeld meg újra.

  8. Oh neeeeee ☹ Még több várakozás ☹

  9. Hát, ez van ha az ember figyelmetlenül kattintgat…

    1. Akkor is megjön a termék amit rendeltem ha véletlenül már visszaigazoltam , hogy hibátlan a termék?

  10. Ne felejtsd mindig óvatosan elolvasni a leírást, nekem mindig ezek az „Elvárás vs. Valóság” képek jutnak eszembe. Óvatosan a kínaiakkal…

  11. Fizethetek bankkártyával? Kinéztem magamnak valamit.

  12. Igen – válaszd ki a kártyával való fizetést.

  13. Van lehetőség PayPal használatára?

  14. Hogy lehet hogy pl egy ruha 2 dolcsi? Olyan furaaa O.o

  15. Hali! Vigyázz az ilyenekkel, az emberek megveszik, mert olcsón akarnak rughát venni, de vagy soha nem jön meg a csomag, vagy olcsó minőség lesz. A kínai termékek nem feltétlenül rosszak (a termékek 90%-a kínai körülöttünk), de ne legyünk hülyék, pár dollárért nem adnak király dolgokat.

    1. Vásároltam. Februárban 2 szer és máciusban 1 szer. Három rendelésem még nem érkezett meg! Többször reklomáltam de azt a választ kaptam hogy, várjak max 75 napig. De semmi a mainapig sem! Június vagy július ban kértem vissza a pénzt, de azt sem kaptam meg! Mai napig! Párnapja újra reklomáltam. Csomagom és a pénzem miatt. Hogy egyik sem érkezett meg! Én nem vagyok csaló sem szélhámos! Még is ezt a levelet kaptam. „Köszönjük levelét.

      Amennyiben további adatokra nincsen szükségünk munkatársaink hamarosan
      utalni fognak, amiről értesítést is fogunk küldeni.

      A visszaélések miatt a jövőben nem tud rendelni weboldalunkról csak
      abban az esetben ha vevőszolgálatunknak e-mailt ír és külön
      engedélyezzük a vásárlást. Amennyiben engedély nélkül vásárol a
      termékeket nem postázzuk. Köszönjük megértését.

      Tisztelettel”
      Kérdem én, midért vagyok én csalónak feltüntetve? Hol a csomagom? Többször jeleztem nekik hogy nincs csomag! 3 rendelésemet nem kaptam meg! Ez tuti! Valahol biztos dekkol. Ilyenkor mit lehet tenni?

      1. Nekem egy 2dines lejátszonál volt ilyen már rég itt volt hónapok óta a postán ,csak a vámot és Apostag költséget nem fizettem ki mert nem tudtam hogyan müködik és így dekkolt a postán.

      2. Szia!
        Én ugyanígy jártam 2022 májusában megrendelt csomag a mai napig nem érkezett meg.
        Reklamációmra ugyanezeket az autómatikus sablon üzeneteket küldték vissza. A pénzemet természetesen a mai napig sem kaptam meg.
        Akárhányszor írok nekik emailt, minden levélben ugyanaz a válasz.
        Totál inkorrektek!

      3. Jól betartottak a csőbe!

  16. Töröltem az e-mail címet amit az Alihoz használtam. Most mi lesz???

  17. A legegyszerűbb egy új fiók létrehozása, hiszen az csak egy percig tart. De ha Facebook-kal regisztrálsz, még annyi sem.

  18. Az Ali akkor király, ha érdekelnek az árak, és tudsz várni. Azt biztosíthatjuk, hogy kínából semmi nem ér ide 24 óra alatt, az express vásárlás itt nem létezik.

  19. Ha valaki nem volt még ott, akkor veszélyben lesz az anyagi helyzetük 😛 Ne feledjétek, hogy itt is meggondoltan kell vásárolni! Nagyon egyszerű kattintgatni a vásárlás gombra, de a bankkártyának is van egy limitje…

    1. Alibabánál vásàroltam egy SUN 3200w el.rollert pontosan megàllapodtunk hogy mit tartalmazzon még fotokat is egyeztettünk levontàk az áràt de egy olcsobb elavult vackot kűldtek azt is törötten !Közöltem az Alibaba referensèvel meg is igérte hogy elküldi azokat az alkatrészeket amit rendelèskor kértem ès ki is fizettem de fél éve nem küldték el!Hova fordulhatok panasszal hiszen becsaptak az érték 2200 usd!A termèk nem beazonosithato gyatra utánzat se garancia gyári szám de mèg a gyàrto matrica sincs rajta mintha nem is. Sun.gyárba készült egy utàngyàrtott !Mit tehetek?

  20. ha mar vamot ritkan (150 euro felett kell fizetni) az afa-t viszont 22 eurotol bevasalhatjak.

  21. Hello!
    Van egy olyan problémám, hogy a vámkezelés annyira lassú (magyar posta) hogy le fog járni a visszaszámlálás, és automatikusan lezárja a vásárlást. Viszont még nem kaptam meg a terméket. Ilyenkor mit lehet tenni, hogy ne zárja le mielőtt megkaptam volna?
    Előre köszönöm a választ!

    1. Írj az eladónak, és jelezd a problémát!!

  22. 2016 végén rendeltem 2 dr mellényt 1 jöt másik mai napig nem jot meg se pénz se melyény !!!

  23. Hello! A bankkartyaval valo fizetes alatt azt kell erteni, hogy beirom a szamlaszamom es ők levonjak az osszeget? Ez mennyire biztonsagos?!

  24. Egy átverés sajnos az egész..az a baj,ha meg is jön az árú,és látszólag minden rendben,15 napod van értékelni…utánna már nem tudod a termékkel kapcsolatban a véleményed leírni! Szóval,rendeltem egy motoros csizmát és nagyon tetszett időben megjött,megadtam az eladónak az öt csillagot…majd kb 10használat után kb 1hónap..kettétört a talpa,és le is vált a jobb és a bal csizmán is 80 eurós csizma,mehet a kukába!…szóval ennyit a pozitív értékelésről és az alis vásárlásról!

  25. Sziasztok!
    Van egy kis problémám már az elején. A cím megadásánál az utcanevet nem engedélyezi, azt írja angolul írjam. Na de nyilván nem írhatom angolul, mert azt itt sose találják meg..ugyan ez a helyzet a megyénél is.

    1. Ékezetek nélkül írd,úgy minden rendben lesz. Angolban nincs ékezetes betű ugye. 🙂

  26. Üdv,az internetkártyám 02.18 lejár,indithatok e vásárlást,vagy kevés az idő?

  27. szia. rendeltem egy tétel 7 napja. a rendeléseim között a minden 0. a pénz befizetését visszaigazolták. mi lehet a baj?

  28. Szia! virágmagot rendeltem kérték a banki adataimat minden oké, de a
    pénz nem került levonásra. akkor meghiúsult a vásárlásom. Köszönöm.
    Kezdő vagyok segítsetek mit tegyek?

  29. Hello szerintetek merjek szemüveget rendelni? Marmint dioptriasat nem napszemuveget.

    1. Én már rendeltem.
      Mi a kérdés amúgy?

  30. Rendeltem, csomag úton pár hónap még mindig úton aztán kértem újraküldést azóta még válasz sem!

  31. Sziasztok a kzponokat hogy lehet fel használni?? Köszi

  32. Szia ! Én csizmát rendeltem 112 $- ért, de ár-érték arányban gyenge minőséget kaptam enyhén szólva.Egy márka nélküli dobozban egy gyártó nélküli terméket. A dobozban számla sem volt, mint ahogy eddig megszoktam online vásárlásaim alkalmával. Hogyan reklamálhatok így ? A posta költsége 24 $ visszafelé is engem terhel ?

  33. Szia ! Bokacsizmát rendeltem. Időre meg is érkezett egy márkátlan, gyártó nélküli gyenge minőségű lábbeli számla nélkül ! 132 $-ról leértékelve 112 $- t fizettem szállítással együtt.A kérdésem az lenne, hogy számla nélkül, hogy tudok reklamálni, illetve a vissza potát is újra ki kell fizetnem ?

  34. Sziasztok!
    Segítséget szeretnék kérni, rendeltem aliexpressről egy napszemüveget, aminek az ára a szállítással együtt US $ 13.78 még is azt írja: (Arrived in destination country; awaiting customs clearance) ha jól értem akkor megvámolták :/ Ilyenkor mi a teedő, illetve nem csak a $22 felettit vámolják?

  35. Sziasztok.
    Fizetésnél az IPAY RS 7033 kódot írja ki és a fizetés sikertelen. Mi lehet a probléma mert eddig minden rendben ment.

  36. Sziasztok! Tegnap regisztráltam, és rendeltem is. A pénzt elutaltam, banktól visszaigazolás jött, de a rendeléseimnél azt írja, hogy fizessek. Mit tehetek? Köszönöm!

  37. Heló!Szeretnék kérdezni.Vitát kezdeményeztem az Alin hibás árú / ferde varrású blúz/ miatt.Én teljes visszatérítést kértem.Ők két javaslatot küldtek.1.Visszatérítés 0 $. 2.Visszaküldés és teljes visszatérítés. Én egyiket sem fogadom el,ekkor klikkeljek mindkettőnél az elutasításra?Vagy ne reagáljak.

  38. Tisztelt Cím!
    2018.04.23-án az Aliexpress leemelt a számlámról 82,83 Eur-t. Ezt sajnos csak a későbbi kivonatom tartalmazta. Megnézve a rendelési listámat nincs benne ilyen összegű tétel, ezért dispute-t sem tudok indítani. Emlékeim szerint ez egy V977-es helikopter lehetett, de miután többször beszéltem chaten az alival, szerintük internethiba miatt megszakadt a vásárlás. Javasolták írjak a [email protected] emailra, ahová többször is elküldtem, majd az [email protected]-ra, válasz a mai napig nem érkezett. A levont összeg sem került vissza. Mi tehetek még, hogy a pénzem viszakapjam?
    Minden más rendelésem eddig teljesen rendben volt! Mit tegyek?
    Válaszát előre is köszönöm:
    Gábor

  39. szia !
    az aliExpressre és az alibabára azonos jelszuúóval és felhasználóval kell regisztrálni ? Köszönöm

  40. Sziasztok!

    Nem rossz,de az akciós napok pl.11.11 nagy kamu,lehúzás.Ezekre felemelik az árakat és úgy ad kedvezményt,de még így is drágább lesz mint egyébként.Tipikus üzleti fogás.
    Csak figyelmesen!

  41. Mit csináljak ha véletlen rákatintottam hogy megérkezett? Peddig még csak egy napja rendeltem.

  42. Csomagom átvétele után hogy kell vissza igazolnom hogy rendben volt és átvettem ? Nem értem a felületet néhol .

    Köszönöm

  43. Aki cipőt akar venni,gondolja meg kétszer!
    Szerintük szabvány szerint van méretezve,kérdés,hogy milyen szabvány szerint.A Nike cipők tuti kisebbek egy számmal,mint ami rájuk van írva,ami az ő liliputi szabványuknak lehet,hogy megfelel,de itt nyugatabbra nem porbafingók élnek,mint ezek. A 44-es Nike cipő,ami szerintük jó 28 centiméter hosszú lábra,az én 27,5 centiméteres lábam majd össze roppantotta,annyira,hogy gyanítom,hogy még a 45-ös is kici volna,de ezeknél 45 ös felett-ami mellesleg jó,ha 44-es-megállt a tudomány.Gondolom,ha kinai lenni kici,mász isz kici.

  44. Telefont rendeltunk. 3 het alatt megjott, minden rendben, viszont szamla, garancia papir sehol, raadasul 1 het utan a tolto vezetek elromlott. Irtunk ketszer is az eladonak, nincs valasz! Szamla nelkul viszont nincs garancia sem, amit itthon a markaszervizben ervenyesiteni tudnank. Toltot vettunk itthon ujat, de kertuk az eladot, kuldjon masikat. Varjuk a valaszt……. 3 hete….

    1. A kínából rendelt termékekre nincs magyar garancia akár van számlád, akár nincs.
      Az eladónak kell írni, és vagy megoldja a gondot vagy nem…

  45. Rendeltem hungarocell mackókat, melyet nem kaptam meg. A csomagkövetésnél azt jelezte, hogy elküldték a terméket és már át is vettem. De nem kaptam semmit sem.
    Az eladó folyamatosan vissza akarja adni a pénzt, közben ugyanúgy hirdeti a terméket és rendelhető. Ebben az esetben milyen lehetőségem van?

    1. Nyílván rossz helyre lett postázva.

  46. Rendeltem az oldalról két különböző helyről terméket. Küldtek tracking numbert mindkettőhöz. 3 hét múlva jött a jelzés, hogy megérkezett az országba. Megjelet a Track17 oldalán és a Magyar posta csomagkövetésénél is. Egy baj volt csak, hogy a lakhelyemtől jó messzire volt megjelölve egy postahivatal. Felhívtam az ottani postát és elmondták, hogy a kérdéses csomagszám ottani címre és személynek szólt, amit az illető át is vett már. Írtam az eladónak, aki a rendszerre fogta a tracking number összekeverését és küldött egy másik számot. Abból csak az látszik, hogy elvileg beérkezett az országba 3 hete. Minkét rendelésnél ugyan ez a helyzet, a különbség csak a kipostázott árúk városaiban van. Közben már az Aliexpress-nél is megjelent, hogy a csomagok sikeresen célba értek és igazoljam őket vissza. Volt ilyen probléma másnál is, mi ilyenkor a teendő? Köszi

    1. Nálunk is ez a probléma, elvileg már megkaptuk az árut amit rendeltünk,de híre hamva sincs.Próbáltunk csetelni,de csak türelmet kért a hölgy, akivel beszéltünk.Az egyiknek az árát talán végre vissza kapjuk.Most meg van kettő rendelésünk,amit talán kézhez kapunk egyszer.De a tanúság, hogy többet semmit sem rendelünk innen.Mivel úgy néz ki, hogy átverik az embereket.S csak bukjuk a pénzünket,ha még vissza sem térítik.

  47. 4 eve hasznalom. 3 eve gyemant szinten vagyok. kb.1.5 millat hagytam mar naluk. elektronika, repulo modellezes, ruha, sportcuccok. abszolut korrekt az egesz, en csak ajanlani tudom!

  48. Sziasztok! 3D-s nyomtatót vásároltunk, de másfél hónap után kigyulladt az alaplapja. Sajnos anélkül vásároltunk, hogy regisztráltunk volna. Tudunk ilyenkor tenni valamit a garancia érvényesítése érdekében?

  49. Egy termék vásárlása után nem enged tovább vásárolni. Le kell zárnám a rendelést egy termékkel pedig még vennék mást is.

  50. Helló, amerikai címre majd nekem hogyan lehet rendelni?

  51. Szia!Rendeltem 2x 4db ön tapados akasztót.Abból 2db jött meg,rá írtam eladóra az 1 hónap múlva kb megint jött 2db.Ismét fel vettem vele a kapcsolatot,ezer elnézést kért,de nyissak vitát elfogad mindent. Nem tudok vitát nyitni mert /befejezve/ ezt irja. Akkor most mit lehet tenni??
    Előre köszönöm!

  52. Sziasztok rendeltem egy Cosplayt szerintetek kb mikor fog megjönni?
    Mert már 1 hónapja kb megrendeltem….
    Tudom hogy a korona vírus miatt lassúak a endelések és a gyárak is..
    De azért szeretném tudni hogyy mikor jön meg :DD

  53. Sziasztok !
    Rendeltem már sok mindent az Aliról , de így még nem jártam.
    Megjött egy (horgászós) csomag amiben egy USB kábel volt. Viszont
    egyik megrendelésem száma sem egyezik a csomagon lévővel.
    Lehet valamelyik megrendelésem helyett küldték?
    Ilyen esetben mit tudok tenni , vagy hová tudok fordulni?
    ÜDV,

  54. Nem értem a regisztrációt. Hogyan adhatnám meg az e-mail címemet, a hozzátartozó nevemet és a jelszavamat? Semmi esetre sem akarom megadni! Hogy is kérhetnek ilyent!? Nem akarom megadni! A bankkártyám pin-kódja nem kellene? Ha megadnám, akkor megnyithatná az e-mail fiókomat, és a nevemben levelezhetne, rendelhetne helyettem, amit nagyon nem szeretnék.

  55. Azt kérném az Aliexpressztől, hogy írja le részletesen, hogy az e-mail címem megadása mellett miért kell neki a nevem, a jelszavam? A jelszavamat nem adhatom meg, mert azt csak nekem szabad tudnom, hiszen ha megadnám, akkor rajtam kívül más is megnyíthatná a fiókom, – amelyről nem is tudom hogy néz ki, hogyan lehet abba belépni, stb.-stb. – és a nevemben vásárolna. Az általános szerződési feltételekkel pedig nem tudok egyetérteni, ha nem olvashatom el, ez meg a másik. Hogy is vannak ezek a dolgok?

  56. Fizetni, csak a bankkártya adataim megadásával tudok, de így kiszolgáltatnám magam, mit tegyek?

    1. Több százszor rendeltem már és soha nem volt gond.

  57. Én szeretnék rendelni onnan egy villágitós billenytyűzetett menyire bisztonságos

  58. Többször vásároltam már,de nem tudom amikor a termékhez az ár igy van írva 12,12-45,1 dollár akkor mit fogok fizetni?

  59. Ha veszek egy 500 dolláros telefont akkor a vámot hozzáadják az árhoz vagy külön számítják?ez minden esetben így ha az áru nagyobb értékű?

  60. Kártyás fizetés nem működik? Kétszer indítottam el a tranzakciót de nem történt semmi,nem jött kód sem.
    Ilyenkor mi a teendő?
    Kinél van a hiba?
    Vásárolni szeretnék.

  61. Szép napot! Gépet szeretnék venni az AliExpressen . A gép 2.000.000. ft . Meg merjem rendelni ?

  62. A dhl nyomkövető alapján a csomagot a németorszågi raktårból Spanyolorszågba szållították, s nem Magyarorszågra. Ráadásul a nyomkövető szerint a kézbesítés sikeres volt.
    Open dispute még nem lehetséges, a megfizetett åfát sem lehet (?) visszaigényelni a postától (?).

  63. „Fiókbiztonsági problémák miatt le kellett mondanunk a rendelést. Kérjük, később adja le rendelését, vagy törölje a kupont, és próbálja újra.” másodszor is ez lett a vásárlás vége… mit rontottam el?

  64. Kérdésem lenne . Valaki tudna segíteni ? Elektronikus kütyüket rendeltem. A vevőszolgálattól azt a tájékoztatást kaptam,hogy a postán múlik mikor kapom meg a csomagomat. nov. 2 jelőlték meg határidőnek június végén rendeltem és OTP ből fizettem előre ki a termék árát. Számlát is kiállítottak. Szerintetek meddig várjak ?

  65. Szia! Első vásárló lennék az A, expresz – en, egy sikloernyős sisakot szeretnék tőlük vásárolni ami nem kevés összeg lenne! (256 usd) eddig mindig Pay-pallal fizettem ami sikeres volt! Most félek hogy átvágnak mert csalok lehetnek 😒

  66. egy 39 ezer forintos telefonra mennyi Áfa+vám fizetendő . Neten nem tudom rendezni, postán drágább mennyivel ?

  67. 2021 10 06 an rendeltem 2 termeket egy eladotol, a mai mapig nem jott meg, mit lehet tenni? Irtam azt irta vissza hogy ne izguljak jon.

  68. A mostani/legutóbbi 2 rendelésem eltűnt, (Egyik febr; 18,másik febr; 24, épp ránéztem volna a szállítási időre,mikor érkezik/nek a termék/ek) viszont 2x fizetés levonva a bankszámlámról,..nem tűnik nekik fel, hogy pénzt kaptak tranzakcióban ? ..felvenni a kapcsolatot kb; nem lehet,mindenhol csak olvasgatás, érdemben intézkedni körülményes, arról sincs visszajelzés,akár mintha az is meg sem történne, :/ elképesztő mennyire egyoldalú ez láthatatlan online csoda ha gond van ..úgy látszik nem véletlen.
    Panasztételhez pl; a keresett termékhez kér URL linket, vicc az egész,mert a terméket is eltüntette azóta.
    Piszok dühös vagyok,úgy érzem átverés az egész, gondolom ez az írás is eltűnik majd.

  69. Nem tudom,hogyha Kínából rendeltem az árut meg (bicikli kiegészítő) és egész jó pontokat kapott az eladó,akkor mire fel kell várjak közel egy évet azért,hogy megérkezzen hozzám a rendelt áru. Tavaly októberben rendeltem meg és még mindig nem érkezett ide,csatolnék képet,de nem tudok. Írtam a központnak,hogy ugyan meséljenek már,de csak annyit kaptam vissza,hogy legyek türelemmel. Ha ez a szállítási idő így folytatódik én nagyon elkeseredett leszek az elkövetkező időre nézve.

  70. Vásáróltam a Store YX Makeup Discount Store árúháztól elemeket aztán a 72dik napon sem érkezett meg a termék ,kértem, hogy a pénzemet fizessék vissza de csak mindig egy monoton válasz jött akár hányszor próbálkoztam. Ők aztán jelezték önkényesen, hogy megkaptam az árút csak az a baj, hogy én ezt nem tapasztaltam! Sajnos a logisztikát nem lehetett követni mert nem volt! Ezt a boltot érdemes elkerülni! Sok terméket vásáróltam az AliExpresstől és ez az első rossz tapasztalatom!

  71. Rendeltem egy S31 pro tabletet 2023.február 14-én, az Aliexpress azonnal levette a98 Eurót a számlámról, de a megrendelt S31 etazóta sem kaptam meg, mert valami Upward lenne a szállito, aki nem akarja visszafizetni a pénzt. Egy ismeretlen futárral küldött egy értéktelen hamisítványt, se számla, se feladó , se gyártó, se azonosító. Itt szervezett bűnözés gyanúja valóyzínűsíthető?! Aliexpress hárít, kinevet.!

  72. Csak annak ajánlom ezt az oldalt, akit nem érdekel, hogy tele van kamuval ,és bár azt írják,hogy bátran rendelj,mert ha gond van visszatérítik. Hát elmondom: nem térítik. Az egy dolog,hogy sokat kell várni egyes csomagokra,de konkrétan az,hogy várom a csomagot,nem érkezik meg ,a szállító cég oldalán úgy van jelölve,hogy „megérkezett” .Jelzem az alinak a problémát,mire visszajön a válasz,hogy a szállító cég igazolja,hogy nem érkezett meg hozzám…3 napon belül,ami konkrétan szombat,vasárnap,hétfő. Erre ma írják,hogy lezárták,nincs visszatérítés felszabadítják az összeget az eladónak. Holott az eladó marha furcsa,hisz a tételek amiket rendeltem nem sold out,hanem konkrétan le van törölve mind az oldalról,már nem is látszik. Nagyon,nagyon NEM ajánlom!!!!!

  73. Undorító egy cég.
    December 3 óta se csomag, se a pénzem nem tudtam eddig visszaszerezni.
    Csak emailt lehet nekik írni. Telefonszám sehol.
    Kismilliomodik emailt írom nekik, mindíg csak, hogy türelem.
    Egy undorító, mocskos egy patkány cég.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük