Banggood – egy kínai, óriási bevásárló portál. Vajon megéri vásárolni ott? Váráslói vélemények

[Total: 16   Average: 2.9/5]

Banggood egy cég, amely az online vásárlás területén működik. A bolt rendgeteg terméket kínál mint a televíziók, rádiók és elektromos háztartási ruhák és még cipőket is.

Weboldal Banggood

A társaság 2004-ben alakult. Először a társaság mint számítógépes szoftver és a fejlesztő volt elfogadva, kutatási összpontosító és értékesítő az elektronikus eszközök és berendezéseknél. Ezután a vállalat bővítette tevékenységét, és átalakult egy általános online áruházzá.

A cég központja Guangzhouban található, ahol több mint 1000 embert (menedzsereket és hivatalnokokat irodában) alkalmaznak . A társaság négy ága, Hong Kong, Shenzhen, Hangzhou és Yiwuban található.

Banggood.com már több mint 70 ezer különböző termék formája, amelyeket  kategóriákba sorolnak, mint például az Apple tartozékok, mobiltelefonok, elektronika, játékok, lámpák, ruha, szépség, ékszerek, órák, számítógépek, és így tovább.

A vállalat folyamatos kiterjeszti a kínálatát, hogy elérhesse lehető legtöbb független ügyfelet. Annak biztosítása érdekében, hogy a potenciális vásárlókal  folytatott kommunikáció jobb legyen, a vállalat beruházásokat eszközöl, a fejlesztés, a profilok, a szociális hálózatépítő oldalakon.

Például megtalálható a cég, a YouTube-on, ahol a legérdekesebb kínálatát mutatják be, https://www.youtube.com/user/BanggoodTV.

A cég megtalálható a Facebookon is https://www.Facebook.com/banggood

A vállalkozásnak elérhető a Twitteren és az Instagrammon is.

Banggood - vélemények:

    • igen !!!!
      és eddig minden rendben volt

      Válasz
    • Két hete vásároltam telefont és még nem érkezett meg.

      Válasz
  1. Vettem egy telefont, és vártnál egy kicsit hosszabb volt mire megérkezett (több mint egy hónap).

    Válasz
  2. Tud akárki mondani bármit a fizetésel kapcoslatban? Mert úgy láttam az árakat dollárban adják meg.

    Válasz
    • Bármilyen pénznemre átállíthatod magadnak.
      Mindig PayPal -al fizetek.
      70-80 vásárláson vagyok túl és minden megérkezett.
      Ha kérdésed van keress meg.
      ts.clans.hu:10454

      Válasz
      • Szia !
        Olvastam egy olyant hogy ha rendelsz le tudod tölteni a számlát , hol lehet tudtok segiteni ?

        Válasz
      • hello menyi idö mire megjön ?

        Válasz
  3. Ha van hitelkártyája, akkor nem kell aggódni, mert a bank alakítja az árfolyamot. Ha azonban gyakran a vásárlás külföldön, azt hiszem, hogy az egy jó ötlet, hogy egy külföldi pénznem számlát nyisson – lehet, hogy olcsóbban jön ki. Minden attól függ, hogy az árfolyamot a bank használja, és e díjak továbbá a külföldi átutalásnál alakulnak.

    Válasz
  4. Hát igen, de ez meg szép, mert eltekintve attól a ténytől, hogy akkor fizet, a dollár, a számológép használata, és tudni fogja, hogy mennyi mindent költségek.

    Válasz
  5. Ez igaz, hogy ha azt szeretné, hogy a panasz, annyit kell tennie, hogy gyorsan? Talán három napban? -A ‘ nem igazán vásár-ha ez igaz…

    Válasz
  6. Olvastam valahol, hogy ha panaszt később nyujtod be, ők is figyelmen kívül hagyják. Ez rossz lenne, mert nem mindig van időm, hogy azonnal ellenőrizzem, mit kaptam. És mi van, ha valaki akkor kap a csomagot, ha épp nyaral? Rövid ezaz idő – ez badarság…

    Válasz
  7. Mennyi ideig kell várni a kiszállításra?

    Válasz
  8. Ez változik. Amikor én megrendeltem, néhány dolgot, kaptam a csomagot egy héten belül, de a leghosszabb ideig másfél hónapot vártam, úgy, hogy van egy nagy különbség. Ami érdekes … nem tudom, hogy van ez de átalában a termékek 2-3 héten belül megérkezik, de amikor a nagyobb dolgokat rendelünk, várni kell körülbelül egy hónapot. De mindenképp megéri.

    Válasz
  9. A szállítás ingyenes, az összes terméknél?

    Válasz
  10. Nos van, hogy ellenőrizik őket. Nincs “szabad hajózás” értesít, ha a a termék késik. Néha a szállítás is drágább, mint az egész, vásárlás, így jobban kellene ellenőrizni.

    Válasz
  11. Mi a helyzet a megtakarító kuponokkal?

    Válasz
  12. Mi a helyzet a pénz megtakarító kuponokkal, mert ahogy én tudom, létezik egy ilyen lehetőség az üzletben?

    Válasz
  13. Kuponok, használhatóak, csak a leárazott termékekkel, amelyeket elég nehéz megtalálni. Hol kapod meg a kódokat? A hírlevélből. Gyakran küldenek promóciós e-mailekben a kódokat, pl. 10 % kedvezmény. De hogy őszinte legyek, ez néha jobb várni a boltban kedvezményekre a kódok helyett. De ez rajtad múlik.

    Válasz
  14. Néhány napja vásároltam tőlük GPS Dual Lens Camerát de sajnos egy-két funkciója nem működik. Mivel mindenféle lehetőséget kimerítettem már a működésével kapcsolatosan így tudatosúlnom kellett azzal, hogy rossz terméket küldtek. Valószínű nem szándékosan de selejt az már tény. Az email-ban levő kapcsolattartás alatt jeleztem a problémám de egyáltalán nem reagálnak rá. Vissza is küldeném a kamerát de fogalmam nincs miképp. Ezek után úgy döntöttem, hogy többé nem vásárolok tőlük, még ha így olcsóbban is jutok hozzá mint bármelyik hazai webáruháztól aki ugyan ezt a terméket árulja majdnem dupla áron.

    Válasz
  15. Nos üdv mindenkinek én már évek óta vásárolok mindenféle termékeket és mindrn rendben van a szállítás rendben,van hogy 2-3 hét de mindíg megérkezik csomagolás rendben semi extra de megfelelő rengeteg kuppont lehet felhasználni van pénzes van kedvezményes én mindíg kártyával fizetek . A kapcsolat tartás annak aki nem tud angolul annak nehézkes de általában 24 órán belül válaszolnak .én eddigi vásarlásokkal rengeteg pént spóroltam söt rengeteg ismerősömnek rendelek mert nakam mindíg van kedvezményem törzsvásárlóvagyok . Ha általam regisztrálnak és rendelsz rengeteg kedvezmény kapnak söt én már kuponokat is tudok ajándékozni hogy minnél olcsobb legyen a termék ára .peterfekete81@gmail.com ha kérdésetek lenne

    Válasz
  16. Csak óvatosan a rendelésekkel!
    Probléma esetén nincs ticket rendszerük! Csak levelezni lehet velük és mindig úgy válaszolnak, hogy nincs benne az előzmény.
    Nagyon nem ajánlom hogy itt vásárolj!!!
    Aliexpress, eBay olcsóbb és normális support van. (A Gearbest dettó, reménytelen náluk bármit érdemben elintézni, behazudnak egy sablon szöveget.)

    10 héttel ezelőtt rendeltem egy TV Boxot EU szállítással.
    Rögtön beállították hogy szállitás indítva DHL Belgiumból. (kisőbb kiderült hogy kamú volt, el sem küldték)
    Sokáik nem frissült a tracking infó, és többször írtam nekik mi van vele.
    A support folyamatosan sablon válaszokat küldött, csak várjak, várjak.
    Másfél hónap után jött egy levél hogy vámolási gondjuk van várjak még 10 napot.
    Letelt a 10 nap és ismét semmi. Újabb levelek után nagy nehezen hajlandóak voltak újraküldeni.
    Most ott tartok hogy kaptam egy újabb tracking számot, ami természetesen ismét nem frissül.
    Lassan 3 hónap eltelt és csomag sehol. 100 dollár, és még a biztosítást is kifizettem nekik.
    Már csak a csodában reménykedek hátha egyszer megérkezik.
    Olcsóbb kütyüket is rendeltem tőlük, azok 3-4 hét alatt ide értek.
    Elvileg akcióban leárazva voltak, de utána megtaláltam ugyanazok akció nélkül olcsóbban eBay vagy Aliexpress oldalon.
    A kuponok általában használhatatlanok, ha egy általán megtalálod mire érvényes. Tiszta káosz az egész.

    Válasz
  17. Többször vásároltam már a Banggood-tól. Eddig minden rendben volt! Legutóbb egy műszert rendeltem, mi nem működött megfelelően. Írtam reklamációs emailt, korrektül, gyorsan válaszoltak. Igaz, hitelesen igazolni kell a probléma tényét, ami szerintem érthető is, ( csomag-kód, képek, videó ). Elnézést kértek, s küldenek egy másik, de vélhetően jól működő u.o. terméket. ( 4-5 email váltás ). Most itt tartok, várom a terméket!

    Válasz
  18. Június eleje óta egy nagyobb értékű (300 dollár) termék szállítása első alkalommal 26 napot állt egy sikertelen vámkezelés során, majd sok reklamáció után (állítólag Csehországból, ahol a vámolás eredmény nélkül elhúzódott) sok több sorstársaméval együtt továbbításra kerül Longdon UK tranziba, ahol újabb két hete áll, nem mozdul. Elvileg az EU priority line szállítással 7-15 munkanapos határidőt adott meg a webáruház. Ez már több mint kétszer eltelt, már a 40. napnál tartunk.
    A szupport érdemben nem tesz semmit. Van csomagbiztosításom, 60 nap után fizetni fognak, de ez nem vigasztal! A termékre lenne szükségem.
    Korábban kisebb értékű cikkek maximum 3-4 hét alatt megérkeztek. Tavaly ősszel ugyanilyen szállítási móddal egy telefon 17 nap alatt.
    Mit lehet tenni?

    Válasz
  19. Vettem 3 darab OBD-t ami bluetoothos kellene legyen, de a blutooth egyikben sem működik. Írtam nekik de nem válaszolnak.

    Válasz
  20. Hááát nekem meg 56 napja elküldték de én is csak bocs, sorry stb ket kapok emailben és live chaten.
    Sajnos semmi kézzelfogható, érték 200USD.
    A royalshipments-nél van egy lány akivel legóngyelül teljesen jól elvagyunk, de állitólag ő sem tud tenni semmit.
    Én is 2001 óta ebayezek, ali és minden egyéb más.
    De ez a BGood nagyon gyatra egy társaság. A rendszerük nem jó, de főleg sumákolnak és ez a baj. Átirják a shippinget másfél hónappal későbbre, igy nem tudsz a PayPalnál reklamálni, mert még nem telt le az átirt !!! száll határidő.
    Na és ez a sumák.

    Válasz
  21. Üdv Nem tudom Hogy egyeseknek Miért nehézkes a Rendelés Teljesen átlátható. Azt hogy várni kell A megrendelt termékre Bazz Fizess Többet a szállításért nyomkövetéssel a sima szállítást kérsz ne csodálkozz hogy egy hónap alatt ér ide én megvagyok velük elégedve aki nem az rendeljen máshonnét mindig csap Pay pal vásárlás soha nem bankin átutalás felesleges lekövethetetlen Pay Pal meg pofon egyszerű és nyomon követhető aki meg nem ért ezekhez bízza másra a rendeléseket .
    Nekem is volt hogy Nem működött valami termék de 2 hét alatt kicserélték aki nem tud várni azt tudom sajnálni .
    én meg vagyok elégedve velük.

    Válasz
  22. Sziasztok. Két hete rendeltem kuponnal telefont….most először… , semmiféle visszaigazolást nem kaptam a rendelésről emailben. Ez másnál is igy van?

    Válasz

Szólj hozzá!